VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

fredag 16. oktober 2009


Ting 9: MySpace

Enkelte av opgavene går heldigvis veldig lett.

Har nå registrert meg på MySpace.


Har opprettett en ny E-mail adr. på MySpace.

E-mail adr:aldbdhl@myspace.com


Jeg har mottatt mail.

Fått en venn.

Jeg har invitert noen venner, så får jeg se hvordan det går.


MySpace, ser grei nok ut, men det blir for mye.

Jeg kommer til å forholde meg til Facebook og Skype.

Nå har jeg flere alternativer og kjenner nå også til hvordan de brukes.

Det er bra.

1 kommentar:

  1. Fint at du har laget deg Myspace konto. Enda bedre at du kaster et kritisk blikk over det. Det viser at du har satt deg i hva nettsiden går ut på. Flott arbeid :)

    SvarSlett