VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

fredag 9. oktober 2009




Denne sommeren har vært en reise av mange nye og spennende opplevelser.


En reise med flere spennende festivaler (for min del var 1. gang )med fin dansemusikk, herlige mennesker og alt hva slike opplevelser innebærer. Noe for en hver smak. Fra morgen til sene kveld.


Det er spesielle opplevelser en får når en ligger i telt. Det er jo også varrierende for hva værgudene gir oss.


Det kan være fra det flotte varme, ja, slik som det har vært i år,2009, hetebølge i begynnelsen av juli, til plaskende regn og en god del kaldere som det var i slutten av juli mnd.


Det er et ordtak som sier: " Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær."


Når himmelen åpnet seg, og regnet bare plasket ned, satt vi tørt og trygt i teltet. Vi hadde jo tatt våre forhåndsregler. Vi hadde skaffet stor presenning som gikk over telt og party telt. Vi hadde det kjempbra.




Dette var mitt første gang på festival. Dansebandfestivalen i Seljord. Jeg nøt hvert eneste sekund og det gav mersmak.


Ble kjent med mange nye og trivelige mennesker og fikk mange nye venner. Unge som gamle.


Danseband festivalen i Selvjord hadde mange populære band som trekkplaster. Et av mine favoritt band, BoneyM, gjorde også sin antre. Selv etter så mange år på senen er de like populære, selv om de også har fått alderstillegget, men stemmene er like gode.


Etter å ha sett dem og hørt dem "live", for første gang, er de fortsatt på min toppliste av mine favorittband. En nytelse å høre på dem.

1 kommentar: