VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

torsdag 15. oktober 2009

Ting 8:Google kart

Denne tjenesten har jeg brukt veldig mye. Jeg har ikke GPS, i bilen, så derfor synes jeg det er greit å finne kjøreplan til steder som en ikke er kjent på. Når reiseruten er klar, så skriver jeg den ut og har den med meg. Den viser også hvor foto boksene står, hvor lang tid du vil bruke på turen. En kan også legge inn, hvis en vil kjøre innom et sted underveis..

1. Funnet min venninne sin adr.
2. funnet mitt eget hjem adr.
3. laget reiserute mellom de 2 stedene.

Tror at oppgaven er løst!

1 kommentar:

  1. Veldig bra at du benytter deg av karttjenesten på denne måten! Og flott at du bruker etiketter på blogginnleggene dine ;)

    SvarSlett