VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

torsdag 15. oktober 2009

Ting 10: Facebook
Facebook har jeg fra før, og bruker den nesten daglig.
Skrevet innlegg,
Blitt medlem av flere grupper.
Søkt etter venner og godkjendt venneforespørsel.
Lagt inn profil bilde.
Sendt og svart på lynmelding.
Sendt direkte melding og svart på direkte melding.

På facebook kan en ha kontakt med alle sine venner, og i tillegg så er det mulighet for å få mange nye venner, både i inn og utlandet.

Visningsnavnet mitt på Facebook: Anne Lise Dybdahl




1 kommentar:

  1. Fint at du har fått deg Facebook :) Personlig er jeg hekta på det. Synes det byr på mye interessant.

    SvarSlett