VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

søndag 4. oktober 2009


Ting 1: Gmail og Ting 2: Blogging
Hei!
Ja nå tror jeg at jeg er kommet i gang. Jeg har fått ordnet med gmail adr., sendt e-post med og uten vedlegg.Tilpasset mail og blogg med farge og temaer. Opprettet bloggen, og sendt blogg adr. dit som vi fikk beskjed om.

Er det noe jeg har glemt? Eller kan jeg gå videre?
Håper jeg nå er på rett vei.


For noen dager siden fikk jeg meg et skikkelig støkk.
Satt hele natten i forveien å jobbet med bloggen min, trykket på de forskjellige knappene for å gjøre meg bedre kjendt. satte inn bilde og holdt på med profilen min til ca kl. 03.30.
Alt det som jeg holdt på med var nytt for meg. jeg skal ikke bare ha det inn med teskjeer, men intravenøs.

Ca. kl 08.00, får jeg en melding på tlf fra en venninne, om at hun hadde sett en del personlige bilder av meg på Google.
Jeg får panikk. Koblet meg raskt på nettet for å sjekke hva dette var, men fant ingen ting.Hva var det nå jeg hadde gjort. Sendte mail til kursleder for å høre hva jeg skulle gjøre, og i tilfelle få stoppet det.
Etterhvert får jeg en ny melding på mob. At jeg burde lære meg å lese hele meldingen. Det viste seg denne gang å være en spøk, som jeg gikk rett på. Den dagen var helt ødelagt for min del, nærvene på høykant.
Det endte godt, heldigvis. Det var i hvertfall en lærepenge for meg selv.

Anne

4 kommentarer:

  1. Hei Anne.
       Har akkurat lest bloggen din. Den er helt super fin, med et koselig bilde og godt skrevet! Helt klart en innertier!!
    Hilsen
    Asbjørn

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg! Fortsett slik, Bra det bare var en spøk da, og at det ikke er så mange bilder av deg på nett som du ikke vet om :)mvh Heidi Ryan

    SvarSlett
  3. Nydelig pus da. Har selv en langhåret katt som er 16 år gammel og er "barnet vårt" nå som våre 3 barn har flyttet ut forlengst.
    Hilsen Grogeiri.

    SvarSlett
  4. Du er helt proff, blir inspirert:-))

    SvarSlett