VELKOMMEN TIL MIN SIDE






Hei takk for at du stakk innom siden min. ta gjerne kontakt med meg på tlf 41352405, eller på mail. Min mail adr: aldbdhl@gmail.com så kan vi ta en sjokolade prat.



Besøkstall

torsdag 15. oktober 2009

Ting 6: You Tube
Jeg har gjort det enkelt, og funnet en film som er en gjenganger, Pompel og Pilt. Synes den er morsom. den fant jeg på oppgave siden som vi fikk. det var et av flere forslag. Foruten at vi kunne jo søke selv, og finne den filmen vi ønsket å bruke.
Jeg har valgt denne filmen.
At You Tube er populært det er veldig lett å forstå, spesielt for dem som liker å laste ned filmer. Der finner du så å si alt av filmer, det er bare å ta seg tid til å lete. Nettstedet er kjempebra for dem som har den intr. en vet jo aldri, kansje jeg også en dag, nå som jeg vet hvilke muligheter som finnes, vil se mer på denne nettsiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar